۶ پاسخ

اره عزیزم من هستم الان

من وقتی مدتی گشنه میمونم حالت تهوع و ضعف میگیرم

نه عزیزم من اینطوری نیستم غذایی که میخوای بخوری رو چند قسمت بکن و بخور مثلا ناهار رو ۳ قسمت و ۳بار بخور نه معده درد میگیری نه اذیت میشی نه تهوع

من تهوع ندارم از ۱۳هفته ب بعد ضعف هم نمیکنم ☹️

اره عزیزم
من استفراغمم قطع نشده هنوز
الان ۲۵ هفته ام هنوزم باهامه🤦🏻‍♀️

من غذامو میخورم هنوز سفره جمع نشده ضعف میکنم🥲

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری