۲ پاسخ

من بعد از هیچ قرصی تهوع نمی گیرم.
عجیبه ،خب شاید مثلاً اون برند بهت نمی سازه و باید عوض بشه

بعد مولتی ویتامبنم تهوع میگرفتم ک دکترم عوض کردش

سوال های مرتبط

مامان رایان🩵🍼 مامان رایان🩵🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری