۱۸ پاسخ

من از بعد آنومالی میخورم

از ۱۵ هر روز

من از ۱۶ هفتگی ،چند روز شروع کردم

دکتر به من گفت از پایان هفته۱۶

کلسیم .ویتامین د۳.زینک بعدناهارمیخورم
اسیدفولیک ومنیزیم وامگا۳بعدشام.

دکترمن از۷هفته بهم داده بعدناهار

۱۶. بعد ناهار

ازشروع۱۶هفتگی

من از ۱۵ هفتگی
شبا میخورم چون جذب بالاتری داره

۱۶

سلام دکتر از ۱۴ هفتگی نوشت واسم

برای من ننوشته فقط مولتی ویتامین و آهن و ویتامین دی میخورم

دکتر من کلا کلسیم نداده😐

۱۶ هفته

۱۶ هفته شروع کردم صبح ها بعد صبحونه

از بعد انتی دیگه

من توی ۱۱ هفتم دکترم فعلا نداده شما چه طور

من از ۱۵هفته میخورم

سوال های مرتبط

مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ویهان مامان ویهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ویکم بارداری