سلام خانما از چند هفته شروع کردین به خوردن قرص کلسیم؟؟؟؟؟؟؟

۷ پاسخ

از ۱۸ هفته شروع کردم ولی چون مشکل سنگ‌ کلیه دارم وقتی می‌خوردم خیلی درد می‌گرفت دکترم گفت قطع کن به جاش شیر و کشک و ماست زیاد بخور

از ۱۶ هفته روزی یکی

از بعد ان تی
روزی یدونه
در کنار شیر ماست و لبنیات بخور

سلام
بمن گفت بعد از آنومالی میده الان زوده

از ۱۶ هفته روزی یکی سوپراکل میخورم و سه واحد لبنیات در طول روز باید خورده باشه

16 هفته

سلام از ۱۶ هفته یه روز درمیون البته من فراموش میکنم😁

سوال های مرتبط

مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ودوم بارداری