از ۱۸ هفته شروع کردم ولی چون مشکل سنگ کلیه دارم وقتی میخوردم خیلی درد میگرفت دکترم گفت قطع کن به جاش شیر و کشک و ماست زیاد بخور
از ۱۶ هفته روزی یکی
از بعد ان تی
روزی یدونه
در کنار شیر ماست و لبنیات بخور
سلام
بمن گفت بعد از آنومالی میده الان زوده
از ۱۶ هفته روزی یکی سوپراکل میخورم و سه واحد لبنیات در طول روز باید خورده باشه
16 هفته
سلام از ۱۶ هفته یه روز درمیون البته من فراموش میکنم😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.