۹ پاسخ

من بعد آنومالی برام نوشت

دکتر من تازه بهم داده

منم از اخر ۱۶

یک هفته قبل از آنومالی باید مصرف کنی تا آخر

برا من از هفته 17 ب بعد تجویز کرد

از ۱۹ هفته
هفته ای دوتا

میترسم بخورم بچم دختر بشه😂

ازاخر۱۶هفته

دکترت برات مینویسه
برای من از ۱۹ هفته شروع کرد

سوال های مرتبط

مامان زندگی♥ مامان زندگی♥ ۹ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی