خانما کسی هست بچش موهاش بریزه

۱ پاسخ

پسر من تقریبا یکسال و دوماهش بود می‌ریخت بی دلیل.دکتر گفت ایرادی نداره.ازمایشم داد پسرم مشکلی نداشت.درست شد خودش

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان ماه خدا مامان ماه خدا ۲ سالگی