خانما کسی هست به بچش زردآلو بده بنظرتون بدنیست؟؟

۱۰ پاسخ

من روزی نهایت ۲ تا بهش بدم

دختر من دوس نداره اصلا

ممنون ازهمگی♥️😘

میوه اصلا ضرر نداره بده بخوره ولی زیاد نده ک اسهال بشه و سردیش کنه

من پسرم دوس ندارع

من همه میوه هارو به پسرم میدم

چرا بد باشه؟ میوه هست دیگه 😑🫥

نمیخوره پسرم

بیش از اندازه بخوره‌اسهال‌میشه

من دادم بهش نخورد

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا ۲ سالگی