من روزی نهایت ۲ تا بهش بدم
دختر من دوس نداره اصلا
ممنون ازهمگی♥️😘
میوه اصلا ضرر نداره بده بخوره ولی زیاد نده ک اسهال بشه و سردیش کنه
من پسرم دوس ندارع
من همه میوه هارو به پسرم میدم
چرا بد باشه؟ میوه هست دیگه 😑🫥
نمیخوره پسرم
بیش از اندازه بخورهاسهالمیشه
من دادم بهش نخورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.