۷ پاسخ

اب هویج خوبه توکلاسا گفتن. اب پرتغال. کله پاچه،حلیم،ابگوشت،خرما،رازیانه،شیرافزا

من هویج پخته میخورم.

هویج خیلی جوابه

هویج و آب هویج میخورم خیلی خوبه

من کنجد خورم خوبه ولی هویج نفاخه .

من کنجد میخورم+امگا

کنجد شیرو زیاد میکنه اما به شدت نفاخه

سوال های مرتبط

مامان 🩵الوین خان 🩵 مامان 🩵الوین خان 🩵 ۳ ماهگی
مامان دُردونه جون مامان دُردونه جون ۲ ماهگی
مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ ۴ ماهگی
مامان پسته مامان پسته ۴ ماهگی