میگن کنجد تو شیردهی خیلی خوبه واقعیت داره؟؟

تصویر
۵ پاسخ

اره خوبه ولی نفخ زیاد میاره

کلسیمش بالایه
شیر رو زیاد میکنه
آب قلم هم خوبه مصرف کنید

بلههههه

نمیدونم چی هست این اسمش یادم رفته

اره من امتحان کردم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۱۵ ماهگی
مامان آقا عرفان مامان آقا عرفان ۴ ماهگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۱۵ ماهگی