۴ پاسخ

من سزارین بودم . احساس سوزش و یکم خشکی و تنگ بودن واژن داشتم ..بعد سه ۴ بار بهتر میشه

بلهههه

من سزارینی بودم سوخت دردم یکم داشت طبیعی نمیدونم میگفتن درد داره

بله

سوال های مرتبط