اولین رابطه بعد زایمان خیلی دردناکه؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

یکمی

آره خیلی درد داره
من گریم گرفت انگار اولین بارم بود

من ک ۹ماه بارداری هم رابطه نداشتم الان بعد۴۰روز میترسم😩😩😩😩

آره انگار بار اوله

منم شیندم میگن خیلی درد ناک انگار اولین باره رابطه داری

بعضیا میگن خیلی درد داره از الان استرس گرفتم😑

من سزارین بودم ولی درد داشتم انگار اولین بارم بود

چ ژل روان کننده ای خوبه برا رابطه بعد زایمان؟

بلهههه مثل شب اول عروسی

آره خیلی هم میسوزه

سوال های مرتبط