طبیعی بودی؟
چون منکه هیچی دردی حس نکردم..برعکس لذتشم بیشتر شده😅
منم خیلییی درد داشتم بخاطر خشکی واژنه ژل لوبریکانت بر پایه ی اب بگیر چند بار با اون رابطه داشته باش تا بدنت برگردخ به حالت قبلی دکترم به من داد ژل رو خیلی خوب شدم
من طبیعی بودم همش میترسیدم درد داشته باشه....ولی بعد دوماه رابطه داشتم هیچ دردی هم نبود
من دکتر بهم پماد زایلوژل داد لیدوکائینف قبل رابطه مصرف کنم
من هنوزم درد دارم موقعه رابطه
من سزارین بودن بعد از ۲۰روز رابطه داشتم بااینکه تپل شده بودم اوایل اصلا درد نداشت
چون خون از دست رفته بدن خشک شده باید از ژل نرم کننده استفاده کرد. بعد رابطه دستشویی رفتن با سوزش شدید هستش
من درد نداشتم
اولین نه من بعد چند بار هنو درد دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.