۱۱ پاسخ

اگه عجله نکنی نه اصلا درد نداره .
اونا که دردناکه عجله دارن خیلی .
بزاری قشنگ دوماه بگذره لذتش رو می‌بری .
مشخصه سر ، سی چهل روز درد هست هنوز و بدن آماده نیست ‌

آره درد داره

منم سوزش گرفته بودم

من زایمان اول درد داشتم زایمان دوم نه نداشتم

نه بابا

درد نداره کهههه جای سوند سوزش میاد

ن اونقد هم فک کن مث اولین رابطتته

والا از درد زایمان بدتر نیست نترس

ن منم فک میکردم درد داره ولی قابل تحمله

نه من درد نداشتم

واقعا

سوال های مرتبط