اگه عجله نکنی نه اصلا درد نداره .
اونا که دردناکه عجله دارن خیلی .
بزاری قشنگ دوماه بگذره لذتش رو میبری .
مشخصه سر ، سی چهل روز درد هست هنوز و بدن آماده نیست
آره درد داره
منم سوزش گرفته بودم
من زایمان اول درد داشتم زایمان دوم نه نداشتم
نه بابا
درد نداره کهههه جای سوند سوزش میاد
ن اونقد هم فک کن مث اولین رابطتته
والا از درد زایمان بدتر نیست نترس
ن منم فک میکردم درد داره ولی قابل تحمله
نه من درد نداشتم
واقعا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.