۷ پاسخ

من همه چی خوردم والا

فعععک نکنم
من ک همه چی میخورم

من آب می خورم چون همون موقع خیلی تشنم میشه

من اگه موقع شیر دادن آب نخورم هلاااک میشم از گرما و تشنگی

نه بابا
اینجا قدیما میگفتن بچه شیر میدید چای و غذای داغ نخورید بچه گوش درد میشه
فلسفه اش ولی اینه ک میخاستن مبادا حین خوردن چیزای داغ روی بچه بریزه و بسوزه
مخصوصا چای

برعکس من شنیدم اب و شیر و مایعات ابمیوه اینا باید بخوریم هم شیرمون بیاد و بیشتر شه هم از حال نریم و فشارمون نیوفته🤷🏻‍♀️

اب و چایی و شربت و اینا شنیدم خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ ۴ ماهگی