منم دخترم رفلاکسه داره هیچی نمیشه خورد ولی دکتر ک بردمش گفت لبنیات گاوی خیلی مهم اصلا نخور حتی شیرین شکلات اینا نخور
والا موندم چی بخورم همش مرغ خسته شدم
خورش هم هرچی آدم میخواد درست کنه حبوبات داره
دکتر بهم گفت ک حبوبات ، سبزیجات ، و لبنیات نخورم ماکارانی نخورم ، سیر و پیاز و فلفل نخورم حتی تو غذا پیاز نریزم
دیگه چی میمونه آدم بخوره 🤦🏼♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.