۱ پاسخ

آره من می‌خورم بعضی وقتا چایی ،بعضی وقتا ناهار. و شام مجبورم شیر بدم و خودمم بخورم اما مادرهمسرم همش میگه چیزی میخوری به بچه شیر نده شکمش باد می‌کنه ، ولی من که محل نمیدم کاری هم نشده

سوال های مرتبط

مامان پسرِبابا😍 مامان پسرِبابا😍 ۱۵ ماهگی
مامان آریا🌱 مامان آریا🌱 ۱ ماهگی
مامان دیان و درین مامان دیان و درین ۹ ماهگی