من تا ۲۵ روز سفت و سخت ادامه دادم از اون ب بعد خیلی کم ی چیزایی امتحان میکنم ببینم چجوری واکنش نشون میده ولی فعلا سمت حبوبات نمیرم با ی سری میوه ها
همچی بخور بفکر شب نباش بچه تا یه مدت اذیت میکنه بعدش آورم میشه ایلیا تا دو هفته پیش خیلی اذیت میکرد الان که بزرگتر شده بهتره من که شکمویم همچی میخورم😂💖
خوبی عزیزم
همه چیز بخور تا عادت کنه
همه چی بخور کم کم تا معده بچه هم عادت کنه
همه چیز
اما حبوبات رو نفخشو میگیرم
سعی میکنم خیار و سیب که خیلی سرده نخورم
نوشابه کمتر میخورم
گرمیجات زیاد میخورم
من همه چیزمیخورم🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.