خانما شما توی شیردهی هندونه می‌خورید ؟؟

۹ پاسخ

منه دیونه کلا از ترس نفخ لب به هندونه نزدم بخدا

منم بچم چون کولیک داره نمیخورم بااینکه عااااشق هندونم

آری خبه ب شیر ت هم کمک میکنه

اره می خورم خیلی هم زیاد

مگه نمیگن نفخ داره 😐😐😐

دارم میخورم

اررع میخورم

اره عالیه

اره.

سوال های مرتبط

مامان بهار🌸 مامان بهار🌸 ۱۵ ماهگی
مامان آریا🌱 مامان آریا🌱 ۱ ماهگی
مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۲ ماهگی
مامان دیان و درین مامان دیان و درین ۹ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی