خانوما شما تو شیردهی سس میخورید؟

۴ پاسخ

من از یک ماهگی به بعد همه چیز خوردم

بستگی به بچه ات داره
خواهرشوهرای من فقط 10 روز رعایت میکنن چون خداروشکر بچه هاشون مشکلی ندارن حتی اروغ بچه نمیگیرن
یکی هم میبینی بچه اش اذیت مجبور رعایت کنه

دکتر به من گفت همه چی بخور به جز شیر و گوشت گوساله

من خیلی چیزا نمیخورم کلافه شدم دلم خیلی غذا ها میخواد نمیشه بخورم 🥹😭🤕

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل 🩵 مامان ابوالفضل 🩵 ۵ ماهگی
مامان پسرِبابا😍 مامان پسرِبابا😍 ۱۵ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱۳ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۵ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۳ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۵ ماهگی