خانما تو شیردهی اسپرسو میخورید ؟؟

۳ پاسخ

اسپرسو دو سه بار ولی فرانسه هر روز می خورم ولی کمتر از قبل بارداری رقیق تر هم درستش می کنم و دونه قهوه با کافئین پایین خریدم

یبار خوردم بچم دیگه نمیخوابید😂بعدم متوجه شدم کافئین باعث رفلاکس میشه یا تشدیدش مبکنه دیگه نخوردم

نه.

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان rose مامان rose ۱۰ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱۳ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۵ ماهگی
مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل ۷ ماهگی