۳ پاسخ

من روزی کی نسکافه دارم‌میخورم
نخورم با بی خوابی هایی که دارم جونم قطعا بالا میاد
دکتر آوا گفت مقدار کم قهوه هیچ ایرادی نداره

نخوری بهتره

خیلی کم بخور بعضی وقتا چون همین کم برای نوزاد کم خوابی میاره

سوال های مرتبط

مامان هانا 😍🥰 مامان هانا 😍🥰 ۱۵ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان rose مامان rose ۱۰ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی