خانما داخل شیردهی موز می‌خورید ؟

۲ پاسخ

من متاسفانه نمیخورم چون گرونه موز

اگه بخوری شیرت طعم موز میگیره بچت کیف میکنه باشیرموز 👶🏻🥹🫠😂

سوال های مرتبط

مامان دوتا عشقام❤ مامان دوتا عشقام❤ ۸ ماهگی
مامان دیان و درین مامان دیان و درین ۹ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان پسرِبابا😍 مامان پسرِبابا😍 ۱۵ ماهگی
مامان بهار🌸 مامان بهار🌸 ۱۵ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱۳ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۵ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل ۷ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی