۷ پاسخ

عالیه

اسم دختر منم ارغوان

میگن خوبه ولی من هرموقع بعد زایمانم خوردم شدیدا نفخ و دلپیچه گرفتم

کلا محصولات طبیعی با جو خیلی عالیه.
سوپ، اوت میل، ماءالشعیر طبیعی جو و...

موقع پخت توش خیار بنداز بعد که غذا آماده شد درش بیار بنداز دور،کامل نفخ غذارو میگیره

نه میخورن هم وقتی که تو بیمارستان زایمان میکنیم خوده بیمارستان سوپ جو میارن

نه عالیه

سوال های مرتبط