۷ پاسخ

تو بارداری که ویار داری و استرس قند بالا هر چیزی نمیتونی بخوری
بعد زایمان هم دردسر نفخ زردی بچه اس
کی قراره هر چی دلمون خواست بخوریم🥲

منم خستم دیگه، دلم همه چیز میخاد🥹

منم زیاد عرق نعنا میخوردم
ولی اگر دیدی شیرت داره کم میشه نخور چون شیر رو کم میکنه
این مشکل‌ها هم تا ۴۰ روز یا دو ماه داری
بعدش کم کم میتونی چیزای نفاخ هم بخوری چون گوارش بچه بهتر میشه

من همه خوراکی میخورم جز باقلا خربزه همه اش کشکه

وای بخدا سخته

عرق نعنا بد مزه نمیکنه من بعد غذاهای نفاخ یا سردیجات میخورم!
زنداداشمم همش میخورد خیلی بیشتر از من
زیره هم خوبه آسیاب شده‌ش رو بریز تو غذا یا چای یا همونجوری دم کن‌بخور

چایی بخور با نبات
چایی بخور به دارچین زنجبیل
ورزشش یده تا تفح کرد

سوال های مرتبط