۱ پاسخ

اگر سرفه میکنه ببرش دکتر عزیزم
سرخود دارو نده
اما دکترا اکثرا اگر خیلی سرماخوردگیش شدید نباشه فقط قطره رینوسالتین میدن برای بینی و میگن دستگاه بخور سرد روشن کنی توخونه

سوال های مرتبط

مامان یاس 🌷🌸 مامان یاس 🌷🌸 ۲ ماهگی