و اینکه بخور گرم.
چند روزشه دقیقا. و اینکه سرفه فقط یا علائم دیگه مثل صدای خس خس سینه یا کیپ شدن بینی. یا صدا از بینیش نمیاد. کن پسرم ۳۷ روزش بود. سرفه میکرد و ته بینیش نفس کشیدنی صدای میومد مشخص بود خلطه. بردم دکتر. اسپری تنفس سالبوتامول داد با اسپری بینی. و سفیکسیم ۱۰۰ و قطره بینی.
حتما ببر دکتر. اگه سرفه زیاده
دارویی نداره معمولا
بخور گرم بذارید براش و قطره سدیم کلرید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.