۳ پاسخ

و اینکه بخور گرم.

چند روزشه دقیقا. و اینکه سرفه فقط یا علائم دیگه مثل صدای خس خس سینه یا کیپ شدن بینی. یا صدا از بینیش نمیاد. کن پسرم ۳۷ روزش بود. سرفه می‌کرد و ته بینیش نفس کشیدنی صدای میومد مشخص بود خلطه. بردم دکتر. اسپری تنفس سالبوتامول داد با اسپری بینی. و سفیکسیم ۱۰۰ و قطره بینی.
حتما ببر دکتر. اگه سرفه زیاده

دارویی نداره معمولا
بخور گرم بذارید براش و قطره سدیم کلرید

سوال های مرتبط