سلام خانوما بخیه های سزارین تونو بعد چندروز کشیدین؟

۱۱ پاسخ

۱۰ روز

بعد از ۱۱ روز

بعد۱۱روز

عزیزم بعد ۸تا ۱۰روز میتونی بکشی من چون تعطیلات بود بعد ۱۱ روز رفتم کشیدم ،یه آینه بگیر نگاه کن جوش خورده باشه کاملا مشخص بسته شده مثل زخم میشه روش و خارش هم داره این ها یعنی خوب شده عزیزم

روز دهم باید بکشی

روز هفتم کشیدم

۱۲روز بعد

10،،،

روز دهم

۱۲روز بعدعملم

یک هفته بعد

سوال های مرتبط

مامان 🌸یکتا  🎀🦋 مامان 🌸یکتا 🎀🦋 روزهای ابتدایی تولد
مامان مرسانا و تودلی مامان مرسانا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی
مامان جوجه رضا مامان جوجه رضا روزهای ابتدایی تولد