سلام دخترا انتی چندهفته رفتین و چطور بود

۵ پاسخ

12 هفته و 6 روز رفتم

۱۲ هفته تموم رفتم و خوب بود ۱.۲ بود عددش برا من

۱۳ هفته و ۱ روز رفتم

۱۱ هفته و ۲ روز همه چی خوب بود

من ۱۲ و ۴ روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آریا وتودلی مامان آریا وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان هدیل مامان هدیل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فسقلی مامان مامان فسقلی مامان ۱ ماهگی