سلام عزیزم ی سوال داشتم اخر با ای یو ای جواب. گرفتی یا با ای وی اف؟
منم ۵فروردین نوبت گرفتم
من ۱۲ هفته و ۲ روز رفتم که براساس سونو گفت ۱۲ هفته و ۵ روزته
با بدبختی برا ۵ فروردین نوبت پیدا کردم
میشه ۱۲ هفته و ۴ روز
چ اسیر شدیما بخدا
چ تایم بدی افتاده انتیمون
من تو گهواره ۱۱هفته۶روز بودم
ولی تو سونو ۱۲هفته تکمیل
از ۱۱هفته میتونی بری
من زنگ زده بودم سونوگرافی بهم گفت باید ۱۲ هفته ۳ روز باشی بیای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.