خانما زودترین تاریخی که واسه انتی رفتین چندهفته بودین؟؟؟

۷ پاسخ

سلام عزیزم ی سوال داشتم اخر با ای یو ای جواب. گرفتی یا با ای وی اف؟

منم ۵فروردین نوبت گرفتم

من ۱۲ هفته و ۲ روز رفتم که براساس سونو گفت ۱۲ هفته و ۵ روزته

با بدبختی برا ۵ فروردین نوبت پیدا کردم
میشه ۱۲ هفته و ۴ روز

چ اسیر شدیما بخدا
چ تایم بدی افتاده انتیمون

من تو گهواره ۱۱هفته۶روز بودم
ولی تو سونو ۱۲هفته تکمیل
از ۱۱هفته میتونی بری

من زنگ زده بودم سونوگرافی بهم گفت باید ۱۲ هفته ۳ روز باشی بیای

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رسا 🥹 مامان رسا 🥹 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هلیا مامان هلیا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری