انتی چندهفته رفتین خوب بود و جنسیتم گفتن

۶ پاسخ

۱۲هفته و ۲ روز بودم
جنسیت نگفت😥
ولی همه بهم میگن پسره
چقد دوسدارم نظر همه برعکس بشه🤲🏼😍

۱۲ هفته ۱ روز جنسیتم دختر

جنسیت با ان تی مشخص نیست چون هفته ای که انجام ویشه اندام جنسی بیرونی بچه شکل نگرفته فقط احتمالا
مگه ازمایش ژنتیکی بدی که توی جوابش جنسیت رو بهت میگن

۱۲ و ۴ روز بله گفت

من 11 هفته و 5 روز رفتم 80 درصد بهم گفت و درست بود

۱۲ و ۲ روز ولی بیشتر بودم

سوال های مرتبط

مامان ارشیدا و تودلی مامان ارشیدا و تودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری