مامانا اون قسمتی که بچم هست خیلی نبض میزنه... طبیعیه؟

۴ پاسخ

منظورت شکمته؟
واسه خونرسانیه

عزیزم منکه باردار نیستمم نبض میزنه همونجام.طبیعیه واسه همست

اره
اون قسمت بچته
خون رسانی بیشتر انجام میشه نبض میزنه

الان هیچی حس نمیشه تو هفته شما

سوال های مرتبط

مامان مارشمالو🌱 مامان مارشمالو🌱 روزهای ابتدایی تولد