چرا من زیر دلم جایی که نینی هست نبض میزنه 🤔 با اینکه خیلی زوده ؟؟؟

۶ پاسخ

ب دلیل خون رسانی رحم

نبض شکم خودمه

کلا همه جای بدن نبض میزنه حتی کف دست ران و... اینم طبیعیه

نه عزیزم‌غیر طبیعی نیست من حاملگی اولم از زمانی که مریضیم‌عقب افتاد همش زیر دلم‌نبض میزد

واسه منم همینجوریه حتی نفسمون حبس میکنم نبض میزنه

خون رسانیه
هفته ۱۵-۱۶ به بعد حالت نبض و پروانه حس کردی جنینه

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۴ ماهگی
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رادین و تودلی❤ مامان رادین و تودلی❤ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ویهان تودلیم💙 مامان ویهان تودلیم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان شاهان الما مامان شاهان الما هفته شانزدهم بارداری