کدوم سایز شیشه شیر بهتره؟

تصویر
۸ پاسخ

من کوچیک گرفتم چون گف ۶ماه یبار عوض کن.آنتی کولیک گرفتم فککنم۹۰۰گرفتم.

بزرگه خیلی خوبه

من بزرگ گرفتم ازاول بهتره

من از کوچیکه گرفتم البته شیر خودمو میدم

من کوچیک گرفتم بزرگه رو بگیر یبار بخری دیگ

کوچک بهتره

چون قیمتاش بالاعه بزرگه بهتره و تا آخر استفاده میکنی

کوچیکه

سوال های مرتبط

مامان جان مامان جان ۲ ماهگی