شیشه شیر اونت یا بیبی سیل کدوم بهتره؟؟؟

۵ پاسخ

من دکتر براون گرفتم آنتی کولیک

دکتر دختر من گفت الکی هزینه نکنید این خارجی هارو نخرید
من دکتر براونز خریده بودم
گفت شیشه شیر بااااید هر دوماه عوض بشه پس هزینه ی بیخوده وقتی که هیچ فرقی با ایرانی ها نداره
خودش تو نسخه شیشه شیر بی بی لند سری ارتوندسی رو نوشت من خریدم
فقط تاکید داشت سری ارتوندسی باشه
اصلا هم هیچ فرقی از نظر انتی کولیک بودن با دکتر براونز نداشت من راضی بودم

اونت
اما سرشیش اذیت میکنه خیلی خیلی خیلی کم میاد

اونت بهتره

من دکتر برون خریدم بی نهایت خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان همایون 👶🏻🧸🍼 مامان همایون 👶🏻🧸🍼 ۱۰ ماهگی