۴ پاسخ

جای واکسنه دست نزن خودش خوب میشه

عزیزم اون جای واکسنش هست طبیعیه اصلا هم دستش نرن

کو ببینم

جوش یا رد واکسنش ؟

سوال های مرتبط

مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 ۶ ماهگی
مامان مهندسِ بقیع💚 مامان مهندسِ بقیع💚 ۱۳ ماهگی