۴ پاسخ

منم باید بزنم؟
اخه من گروه خونیم o+ هست شوهرم هم گروه خونیش همینه
لازمه بزنم؟
اخه میگن لازم نیست چون گروه خونیمون شبیه همه

ن واسه کسی ک احتمال زایمان زودرس داشته باشه دکتر تجویز میکنع

من زدم سر پسرم .خوب خیالم راحت شد

نه اونایی که سابقه زایمان زودرس دارن

سوال های مرتبط

مامان آیهان💙💙💙 مامان آیهان💙💙💙 ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان Mersana مامان Mersana روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا مامان آنیا ۲ ماهگی