مامانا پدیلاکت خوبه یا دایمیکتون؟؟؟

۳ پاسخ

پدی لاکت پروبیوتیک هست
دایمتیکون برای نفخ

پدی لاکت درمانه و باید ادامه پیدا کنه، دایمتیکون مسکن و موقته

من که پدی لاکت میدم بهش عالیه

سوال های مرتبط

مامان رادوین‌والوین مامان رادوین‌والوین ۲ ماهگی
مامان رادوین‌والوین مامان رادوین‌والوین ۲ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان Panah😻 مامان Panah😻 ۷ ماهگی
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی✨ مامان نی نی✨ ۴ ماهگی