قطره دایمیکتون بهتره یا اینفاکول؟؟

۷ پاسخ

کولیکز هم خوبه

اینفاکول

اینفاکول چنده قیمتش؟؟؟

اینفاکول من دارم استفاده میکنم خیلی راضیم دخترم خیلی کولیک داشت و همش گریه میکرد

شربت بیبی کولیک باریج بگیر
دعام می‌کنی

دایمتیکون خیلی خوب ورزونتره

دایمیتیکون من دوماه استفاده کردم عالی بود ولی الان نیست هیچ داروخونه ای پیدا نمیکنم مثل اینکه دیگه تولید نمیشه

سوال های مرتبط

مامان رادوین‌والوین مامان رادوین‌والوین ۲ ماهگی
مامان جوجه رنگی 🧚 مامان جوجه رنگی 🧚 ۱۳ ماهگی
مامان دیار💙 مامان دیار💙 ۹ ماهگی
مامان مهیار🧒مانیار👶 مامان مهیار🧒مانیار👶 ۱۱ ماهگی