کولیکز هم خوبه
اینفاکول
اینفاکول چنده قیمتش؟؟؟
اینفاکول من دارم استفاده میکنم خیلی راضیم دخترم خیلی کولیک داشت و همش گریه میکرد
شربت بیبی کولیک باریج بگیر
دعام میکنی
دایمتیکون خیلی خوب ورزونتره
دایمیتیکون من دوماه استفاده کردم عالی بود ولی الان نیست هیچ داروخونه ای پیدا نمیکنم مثل اینکه دیگه تولید نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.