۴ پاسخ

به دختر من ساخت ماشالا تپل شد زود وزن گرفت

اره خوبه اگ بچه بخوره

اره من میدادم خوب بود

اره خوبه
ولی رفلاکس و تشدید میکنه اگه اصلا رفلاکس نداره بهش بده

سوال های مرتبط

مامان نیکان وسلین مامان نیکان وسلین ۳ سالگی
مامان آی سان🌙🌔 مامان آی سان🌙🌔 ۳ سالگی
مامان دخترکم👧 مامان دخترکم👧 ۲ سالگی