۶ پاسخ

من ده دقیقه نیمه عمود می گیرمش بعد می خوابمونمش یا می زارمش رو شونه هام که عمود باشه استفراغ نکنه بعد می خوابونم ولی آروغ نمی زنه ولی اینکار میکنم استفراغ هم نمیکنه

منم نمیگیرم

بگیری بهتره...

نه منم نمیگیرم میگم میخوابه گناه داره بدخاب نشه

ممکنه خدایی نکرده بالا بیاره خفه بشه اونم خودتم خوابی خطرناک تره شب

منم سوالم‌همین بود بجه من اصلا تو خواب آروغ نمیزنه

سوال های مرتبط

مامان نعمت خدای مهربان🤍 مامان نعمت خدای مهربان🤍 ۶ ماهگی