خانما من شبا اروغ نمیگیرم از پسرم
بنظرتون بده؟؟

۱۵ پاسخ

من کلا نمیگیرم فقد بعضی وقتا فقد زیر سرش ی بالشت ۲۰ سانتی بزار ک شیر پس نده باعث جلوگیری از رفلاکس میشه بالا نمیاره

منم وقتی خوابه نمی‌گیرم دنبال دردسر نیستم😂

منم از دو ماهگی وقتی شب گیج خابه دیگ اروع نمیگیرم ،وقتی میخام بزارمش تو تختش بعضی وقتا اروغ میزنه خودش ،تا بیام اروغ بگیرم کامل بیدار میشه ،ولی روزا بعد هر بار شیر دهی اروغ میگیرم

منم نمیگیرم حوصله ندارم فقط به پهلو میخوابونمش 😅

اروغ نگرفتن باعث نفخ شکم یا همون کولیک میشه بچه اذیت میشه

هیچ‌کس دنبال درد سر نیست با بدبختی بخوابونم بعد آروغ بگیری بیدار شه،😂

🤣منم نمیگیرم مگه تنم میخاره

منم وقتی بعد شیر خوابش میبره نمیگیرم

منم نمیگیرم

منم نمی‌گیرم بیدار شه دیگه نگهبانه تا صبح😁همون‌جوری به پهلو میزارمش.خداروشکر تا الان چیزی نشده

منم نمیگیرم تاالانم هیچی نشده

آروغ نگیری اذیت نمیشه؟ من همینجوری دخترم نفخ داره میترسم نگیریم
البته میگیرم بیدار میشه سریع درازش میکنم تکونش میدم

منم نمیگیرم😄

منم 😂

من وقتی خوابه نمیگیرم

سوال های مرتبط