هذ کدوم از اعضا خانواده ب جاش بزنید قبوله😁
بستگی ب نوزادت داره
بعضیا اگه اروغ نگیری اون بادمعده نمیزاره بخوابه وحتی بعداز ی چرت کوتاه بیدارش میکنه بچه رو و بچه نق میزنه گریه میکنه
اما بعضی از بچه ها که بعدشیر میخوابن دیگه اروغ هم نگیری یکی دوساعته رو خوب میخوابه
اگه هم بادی مونده باشه بعدا میبینی داره زور میزنه و باد در میکنه
اگ بیدار شه چی😫
۱۰ دقیقه تا یه ربع عمودی نگهش دار
خب خایید چکار کنم
بیدار میشه بعد هیهاته
تا فردا دیگه اروغی نمیمونه🚶🏻♀️
اشکال نداره وقتی خوابه بزار بخوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.