۶ پاسخ

الان بیدار شد خابش ی ربع تا ۲۰ دیقه
چرا اخه؟؟؟؟

دقیقا منم🤣🤣👌

منم نمیگیرم چون بیدار میشه پاره م میکنه

هرطوری بگیرم بیدار میشه دیگ

یکم حالت نیمه ایستاده بگیرش سردلش نمونه ی ربع

نه باید بگیر نگیر بالا میره

سوال های مرتبط