دختر منم با شیر من اینطوریه ولی با شیر خشک نه.اپتامیل پرونوترا.درخدی که با خودم گفتم حتما کلی شیر دارم خبر ندارم
ولی دختر من از سه روزگی که زردی گرفت همزمان از شیشه و سینه خودم شیر خورد.شیشه ش اونته.چون راحت نمیاد،سینه رو ول نکرده.برای همین بیرون میرم شیر خشک میدم که پس نیاره همه جارو کثیف کنه
ببلاک ضد رفلاکس شماره ای نیست. بدو تولد هست به بعد. اسمش ببلاک ar
و این احتمال هم بده که هر آن بچه دیگه با سینه قهر کنه و سینه رو نگیره. مثل برادرزاده منکه کلا با چند بار شیشه دادن به قهر کامل از سینه رسید و با کمک پزشک متخصص و به سختی به سینه برگشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.