نه عزیزم باید آروغش رو بگیری تا حداقل ۷.۸ماهگی
حتما بگیر که رفلاکسی میشه خدای نکرده
وقتی بشینن تازه میتونی نگیری اونم بعد ۶ ماهگیه
هر وقت غلت زد دیگ خودش اروغ میزنه لازم نیست بگیری
وای نکن توروخدا
من ک ای همه آروغ گرفتم رفلاکس گرفت یوقت بچت رفلاکسی نشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.