۴ پاسخ

نه عزیزم باید آروغش رو بگیری تا حداقل ۷.۸ماهگی

حتما بگیر که رفلاکسی میشه خدای نکرده
وقتی بشینن تازه میتونی نگیری اونم بعد ۶ ماهگیه

هر وقت غلت زد دیگ خودش اروغ میزنه لازم نیست بگیری

وای نکن توروخدا
من ک ای همه آروغ گرفتم رفلاکس گرفت یوقت بچت رفلاکسی نشه

سوال های مرتبط

مامان نیلا🐣🧚🏻‍♀️ مامان نیلا🐣🧚🏻‍♀️ ۱۳ ماهگی
مامان نعمت خدای مهربان🤍 مامان نعمت خدای مهربان🤍 ۶ ماهگی
مامان آنیسا🩷 مامان آنیسا🩷 ۷ ماهگی