دوستان مولتی ویتامین یخچالی یا بیرون بزارمش

۵ پاسخ

پدیا بست یخچالی هست

چون زیردمای ۲۵ درجه بایدنگه داری شه و خوته گرمه پس اویخجال بایدبزاری

یخچالی

رو خود دارو نوشته
منکه خارجی گرفتم روش نکشته یخچالیه

جلو پنجر یا اجاق گاز یا محیط گرم نباشه اگه هم خونت گرمه بزار تو یخچال

سوال های مرتبط

مامان 🧸🩵faraz🩵🧸 مامان 🧸🩵faraz🩵🧸 ۱۱ ماهگی
مامان آیهان❤️‍🔥رایان مامان آیهان❤️‍🔥رایان ۷ ماهگی