۵ پاسخ

استراحت مطلق

برو‌برای تست

سلام خانمامن سوال داشتم من برج 3پریودشدم 20دیه نشدم ی سری گرفتاری داشتم اولین بارم بودنشدم اینجورهمیشه سرتاریخ خودم پریودمیشدم بعدپیگیری نکردم بعدچندوقت گفتم چرامعده درددارم ی ببینی چک بزنم الکی قرص نخوردم زدم دیدم باردارم، اولین بچه م هست
الان میرم دکترتوسنوشکمی میگ کیسه زردتشکیل شداماجنین نمیبینم امکان دارهفته پایین باش

شیاف بزاررررر حتماااا پروژسترون ۴۰۰

باید بری سونوگرافی

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی