تب دخترم ۳۸/۵ شیاف زدم کی میاد پایین نمیزاره پاشویه کنم🥺😭😭😭

۳ پاسخ

پوشکشو باز کن پاشویه با آب ولرم و گلاب

لباس زیاد تنش نکن‌
البته کولر اگر روشن باشه حواست باشه

پیاز حلقه کن بزار کف پاش جوراب پاش کن

سوال های مرتبط