سلام خانوما از چند هفتگی دیگه نباید رو شکم خوابید

۶ پاسخ

کلا روشکم نخواب روکمر از ۲۰ دیگه نخواب

من از اول بارداری به پهلو خوابیدم.. 🙂کار خداست ادم عادت میکنه 🙏😍

هنوز بچه با لگن محافظت میشه
تا هفته های 18 اینا مشکلی نداره

از الان دیگه نخوابی بهتره سه ماه اول بچه خیلی حساس تره بیشتر باید مراعات کنی

من از اولش که فهمیدم نخوابیدم
خواستم عادت کنم
خداروشکر دیگه عادت هم کردم 😃

من از ۱۰ دیگه نخوابیدم

سوال های مرتبط

مامان یزدان😍🍒 مامان یزدان😍🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان یکی یدونم🧿🩵 مامان یکی یدونم🧿🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسته😋 مامان پسته😋 هفته یازدهم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته پانزدهم بارداری
مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه‌ی خدا مامان هدیه‌ی خدا ۴ ماهگی
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وششم بارداری