خانوما از چند هفته نباید رو شکم خوابید؟؟

۶ پاسخ

رو شکم از همون اول

من از اول نخابیدم چون میترسیدم بهتره شماام همینکارا انجام بدی

منم از هممون اول دیگه به پهلو چپ خوابیدم در حالی که باید همش به راست بخوابم

من پنج هفته یکبار خوابیدم دیگه نخوابیدم

من از همون اول نخوابیدم

میگن ۱۲ هفته عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌ی خدا مامان هدیه‌ی خدا ۴ ماهگی
مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته پانزدهم بارداری
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سبحان مامان سبحان هفته بیست‌وچهارم بارداری